Modulio „Profesinėkalba“ didaktinėsistema
Abstract
Straipsnyje pateikiama kalbų studijų Kauno medicinos universitete (KMU) didaktinės sistemos formavimo atvejo analizė mokymosi paradigmos kontekste. KMU Kalbų ir edukacijos katedroje 2000-2003 m. reorganizuotas kalbų dėstymas, suformuotas privalomas modulis „Profesinė kalba“, susidedantis iš trijų dalykų: profesinės terminijos pagrindų lotynų kalba, profesinės užsienio kalbos ir mokslinio stiliaus bei lietuvių kalbos kultūros ir specialybės kalbos. Straipsnyje nagrinėjama modulio „Profesinė kalba“ didaktinė sistema. Aptariant tikslų ir uždavinių formulavimą, akcentuojama visų modulio dalykų integracija ugdant medicinos specialistų bendrąją ir profesinę lingvistinę kompetenciją. Turinio kaita aptariama šią kaitą sąlygojančių veiksnių kontekste. Analizuojamas šiuolaikinių mokymosi strategijų taikymas siekiant modulio tikslų ir uždavinių. Aptariamas grįžtamojo ryšio organizavimas ir dviejų lygių vertinimo sistemos, taikant individualaus kumuliatyvinio indekso metodiką, formavimas. Išvadose apibendrinami didaktinės sistemos pokyčių sąlygoti profesinės kalbos studijų pokyčiai.Downloads
Published
2004-12-15
Issue
Section
STUDIES OF FOREIGN LANGUAGES
License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
The copyright for the articles in this journal is retained by the author(s) with the first publication right granted to the journal. The journal is licensed under the Creative Commons Attribution License 4.0 (CC BY 4.0).

